SERVICETEKNIKER SØGES

Som servicetekniker hos Haderslev Fjernvarme får du en nøgleposition, sammen med 3 dygtige, engagerede og selvkørende kolleger, i en stærkt ekspanderende forsyningsvirksomhed. Serviceteamet er vores dynamiske team, som er i frontlinjen ift. både kunder, entreprenører og leverandører og dermed en vigtig del af vores ansigt udadtil. Både ved tilslutning af nye fjernvarmekunder, men også ift. salg, service og vejledning omkring nuværende kunders fjernvarmeinstallationer.

 

Dine succeskriterier som servicetekniker er, at:

  • Du påtager dig et teknisk ansvar og har en løsningsorienteret tilgang til de daglige udfordringer
  • Evner at arbejde selvstændigt og i et team
  • Du handler efter devisen, at ”jeg er først i mål, når vi alle er i mål” og bidrager positivt til samspillet, fællesskabet og gejsten i organisationen

 

Opgaven

Som servicetekniker er dine opgaver bl.a.:

  • Kundebetjening og vejledning samt dokumentation
  • Indgåelse af aftaler omkring stikledninger med kunder
  • Fejlfinding og reparation af fjernvarmeinstallationer
  • Tæt samarbejde med resten af Haderslev Fjernvarme
  • Deltagelse på ugentlige afdelingsmøder
  • Udføre selvstændige opgaver efter grundig oplæring
  • Mailkorrespondance og fakturagodkendelse
  • Proaktiv udvikling af Service-teamets forretnings- og arbejdsområde, hvilket bl.a. indeholder opbygning og styrkelse af interne og eksterne relationer samt netværk
  • Løse både store og små opgaver, med forståelse for at det er den samlede indsats der gør at afdelingen kommer i mål
  • Service-teamet har ansvaret for at projekter overholder budgetter, tidsplaner, myndighedskrav samt kundespecifikationer
  • Prissætning af ekstraarbejder på projekter

 

Profil

  • En bred faglig VVS'teknisk baggrund med et ønske om at dygtiggøre dig indenfor fjernvarme
  • Gerne et par års erfaring indenfor VVS-området
  • Det er et krav at du kan læse og forstå dansk
  • Du har styr på IT, navigerer sikkert i MS Office pakken og kan bidrage positivt til en øget digitalisering af processer og arbejdsområder for Service-teamet
  • God til at arbejde selvstændigt og er samtidig en team-player, der tænker ”vi”-løsninger
  • Som minimum kørekort B

 

Haderslev Fjernvarme tilbyder dig

  • Mulighed for at gøre en forskel i et af Danmarks største fjernvarmekonverteringsprojekter
  • Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø
  • Attraktive ansættelsesforhold – balance mellem arbejds- og privatliv
  • Moderne ledelse
  • Aktiv personaleforening
  • God pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Frugtordning
  • Bredbåndsordning
  • Kurser og personlig udvikling

 

Løn- og ansættelse

Stillingen er en fuldtidsstilling (man-tors 7.15-15.30, fre 7.15-13.00). Løn efter kvalifikationer og erfaring. Tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Ansøgning og proces

Ansøgning inkl. cv sendes til mol@haderslev-fjernvarme.dk

 

Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes så snart den rette kandidat er fundet.

 

Kontaktoplysninger

Vil du vide mere, så ring til Ledelses- og projektsupporter Maiken Olesen på telefon 4078 2188 el. send en mail til mol@haderslev-fjernvarme.dk.